Estram Proje ve Teknolojisi

ESTRAM Projesi 20 ayda tamamlanmıştır.[2]

Estram Projesinin Tarihçesi

Sözleşme başlangıç tarihi (NTP)→11 Temmuz, 2002
Kazıya başlanması (Çarşı bölgesi)→15 Ağustos, 2002
Opera kolunun eklenmesi→15 Ağustos, 2003
Birinci aracın Eskişehir’e gelmesi→10 Aralık, 2003
Projenin tamamlanması→27 Haziran, 2004
Seferlerin başlaması→24 Aralık, 2004
Estram Teknolojisi

Tramvay, lastik tekerlekli araçlara göre dört kat daha uzun fren mesafesine sahiptir.

Araç enerji temini: Havai hat DC 750 V
Havai hat yüksekliği: 5,90 m
Havai hat güvenlik yüksekliği: 4,40 m

Araç adı: Flexity Outlook
Uzunluk: 29,5 m
Ağırlık(boş): 35.800 kg
Genişlik: 2,3 m

Araç yüksekliği: 3,5 m
Motor gücü: 105 kw dört adet motor
Aracın maksimum Hızı: 70 km
Tramvaydan tramvaya aktarma noktası: Çarşı Durağı

Hat Uzunluğu: 15.727 m
Günde Taşınan Yolcu: 110.000 – 120.000 kişi…Pass(2004)
251.000 kişi…Pass(2020)
2.3 km/kişi…km/pass

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s