İzmir'de gerçekte neler oluyor?

İzmir’deki olayları yalın haliyle anlamak çok zor… Bir gün İzban’da grev var deniliyor, daha ne olduğu anlaşılmadan 13 kişi GSM mesajıyla işten atılıyor… Arkasından da işçiler özür dilerse affedilecek, işten atılmayacak diye açıklama yapılıyor…

Bu senaryoya kim inanır?

???

Sayın Ulaştırma ve Denizcilik Bakanı inandı mı? Köpeklerinin mamasına personelinden daha fazla para harcadığı iddia edilen eski İzban Genel Müdürü Selçuk Sert’in yerine gelen Sebahattin Eriş inandı mı?

Bilmiyorum…

Bana sorarsanız ben bu sürecin senaryo olduğuna inananlardanım… Birşeye daha inanıyorum… Eğer senaryo ise, çok kötü bir senaryo… Foyası aynı gün içinde ortaya çıkan basit bir senaryo…

Senaryo değilse, Aziz Kocaoğlu için doksandan yenen ikinci gol anlamına geliyor… Bizim topraklardan bu kadar saf adam çıkmaz ama işin sırrını çözemedim!

Belki Sayın Kocaoğlu çözer…!

Ancak Sayın Kocaoğlu’nun burnunun ucunu görecek hali yok. İZSU’ya sevgili dostu Ertan Avkıran’ın kardeşi Gültekin Avkıran’ı Genel Müdür Yardımcısı olarak atıyor, sonra da diploma sahte diye görevden alıyor…

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanlığı’nda daha başka sahte diplomalı üst düzey bürakrat var mı diye sorsam, Külyutmaz Başkanımız ne cevap verir acaba?

Kendisi bugünlerde ciddi işlerle meşgul! Ankara, İzmir arasında bulutların üzerinde gidip geliyor… Kulağıma gelenlere bakılırsa CHP kendisine milletvekilliği teklif etmiş…

Anlayacağınız 2013 Yerel Seçimleri’nde CHP’den aday gösterilmeyecek…!

Genel Seçimler’de kim öle kim kala… Üzülerek söylüyorum ki, Aziz Kocaoğlu yolun sonunda…

Çok uyardım, çok nasihat ettim dinletemedim… Bir insana babasının yapmayacağı iyilikleri yaptım, o gitti kendini bataklığın ortasına attı…

Bundan öte kendisine bir yardımım dokunmaz… Çünkü bataklıkta nasıl yüzülür bilmiyorum…!

İşin ilginç olanı da kendisine akıl veren gönüllü danışmanları da zor durumda. Yıllardır birlikte yürüdüğü yol arkadaşları pes ederek “Biz yokuz” dediler…

İzmir semaları bu sesle yankılandı…

İki eski dostun beklenmedik tercihi neyin işaretçisi acaba?

Gerçekten ortada bir aşırma hareketi var da vicdan azabı mı çektiler? Bir soruşturma sonrasında ortaya çıkacak yasal sorumluluklardan mı kaçtılar?

Kimse bilmiyor, kendileri de bir şey söylemiyor…

Ama benim kulağıma gelenler doğruysa “biz yokuz” demekle kendilerini kurtarmaları çok zor…

Bu iş de adliyede biterse üzüleceğim…

Kaynak : www.yerelgundem.com

Bir Cevap Yazın

